Noile perle parfumate Lenor Beads – concepute special să răsfețe simțurile și să ofere momente de prospețime care durează…și durează

20.09.2022, București: Conform studiilor de specialitate, parfumurile familiare, plăcute, pot îmbunătăți starea de spirit cu până la 40%. În ultimii doi ani, mai ales pe fondul pandemiei, s-a observat o creștere accentuată în rândul consumatorilor în ceea ce privește dorința acestora de a trăi cât mai multe momente plăcute de destindere și relaxare, mai ales când vine vorba de confortul propriilor lor case, ne arată specialiștii. Parfumul plăcut al hainelor sau al cearceafurilor proaspăt spălate poate avea un rol important în crearea unei stări de bine sau în îmbunătățirea dispoziției generale.

Un studiu online, aplicat pe mai mult de 1500 de participanți, în aprilie 2020 în UK, dezvăluia faptul că 70% dintre respondenți erau nemulțumiți pentru că mirosul proaspăt al așternuturilor dispare după doar câteva zile, iar 29% dintre ei nu erau încântați că prospețimea se pierde mult prea repede, imediat după spălare.1 În plus, consumatorii sunt dispuși din ce în ce mai mult să investească și mai mult în produse care să le aducă beneficiul mult dorit: prospețime intensă și de durată, pentru și mai multe momente de răsfăț.2

Astfel, Lenor, brand P&G, răspunde celor mai specifice nevoi ale consumatorilor și își propune să redefinească și să ofere și mai multe momente de răsfăț în fiecare casă, prin lansarea noilor perle parfumate care asigură consumatorilor o experiență senzorială completă care durează…și…durează.

Noile perle parfumate Lenor sunt special concepute pentru a le oferi consumatorilor momente de răsfăț și, totodată, mai mult din parfumul Lenor pe care îl adoră, fie că este vorba de prospețimea așternuturilor proaspăt spălate sau de senzația de catifelare și confort al hainelor. Parfumurile inconfundabile și mult apreciate de consumatori ale balsamului Lenor Spring Awakening și Gold Orchid pot fi combinate cu perlele parfumate disponibile în aceleași variante, consumatorii având parte de prospețimea și mai intensă pe care o adoră.

Noua tehnologie revoluționară Lenor, cu o concentrație de peste 40% la nivel de parfum, versus cele obișnuite care au doar 20%, asigură țesăturilor cea mai intensă prospețime și catifelare de lungă durată.

Cheia prospețimii intense a noilor produse Lenor constă în perlele parfumate solubile chiar și în apă rece. Deși spălarea la 30 de grade, conform specialiștilor, reduce nivelul de parfum eliberat de detergent/balsam, tehnologia revoluționară a ingredientelor utilizate în fabricarea noilor perle parfumate Lenor, favorizează și încurajează spălarea în apă rece, rezultatele fiind cele dorite de consumatori.

În plus, produsul vine într-un pachet nou și atractiv, cu un sistem care oferă consumatorilor o experiență senzorială plăcută încă de la raft, acesta fiind conceput cu sistemul „Strângeți și simțiți parfumul”.

Despre Procter & Gamble

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați http://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.

1 Surse: chestionar online aplicat pentru peste 1500 de consumatori, aprilie 2020

2 Sources: Black Swan social listening, March 2022; >200 deep qualitative conversations with consumers across EU markets.