Produsele marca de magazin pot fi un mod de a reduce cheltuielile

În aceste vremuri cu prețuri mari la alimente și combustibil, s-ar putea să vă întrebați ce puteți face pentru a economisi bani. Cu toții avem cheltuieli inevitabile, cum ar fi mâncarea, articolele de uz casnic și îmbrăcămintea.Un plan inteligent de cheltuieli este o modalitate de a face economii. Ce fel de mărfuri și ce magazine alegeți determină cât de mult cheltuiți sau economisiți.Puteți găsi produse de bună calitate la un preț accesibil în tot mai multe magazine

Alegeți magazine cu sortiment variat și prețuri mici

Mulți consumatori aleg să cumpere dintr-un singur loc pentru a economisi. Unele magazine preferate de cumpărători pentru gama largă și prețurile mici, obțin adesea premii acordate pentru calitate, popularitate, încredere, seriozitate și laude din partea clienților. 

Un astfel de magazin este Pepco. Aici veți găsi o selecție largă de produse pentru dvs., pentru familie și pentru casă. Urmăriți produsele „HIT!” din catalogul Pepco și veți vedea că puteți economisi la achiziționarea de articole din mai multe categorii.

PEPCO ca marcă de retail aparține Grupului Pepco. Compania se angajează să ofere clienților săi – în special familiilor cu buget redus – tot ceea ce au nevoie în categoriile cheie de marfă generală, îmbrăcăminte și bunuri de larg consum. Vă puteți aproviziona și decora casa, puteți avea haine confortabile și moderne, vă puteți ocupa de activitățile dvs preferate sau ale copiilor cu produse art&craft fără a cheltui toate economiile.

Alegeți mărcile generice și plătiți mai puțin

Cumpărarea de produse marca magazinului este o modalitate excelentă de a economisi bani la bunuri alimentare și nealimentare. Sunt aproape întotdeauna mai ieftine decât mărcile de renume și, în multe cazuri, sunt egale în calitate.

O marcă de magazin sau marcă generică, este fabricată sau achiziționată de un comerciant pentru vânzare exclusivă către consumatori. Exemplele de mărci de magazine includ orice, de la borcane cu murături până ștergătoare de parbriz.

Dacă răsfoiți cataloagele Lidl, veți constata că prețul multor articole este scăzut, deoarece aproximativ 90% din produsele Lidl sunt de la marca proprie. De exemplu Cien este un brand al grupului Lidl, oferind produse cosmetice pentru întreaga familie la prețuri mici.

Mărcile de magazine, cunoscute și sub numele de mărci private, sunt făcute și vândute pentru un anumit comerciant și menite să mențină un preț scăzut al mărfurilor.

Calitatea produselor marca magazinului

Deoarece mărfurile marca magazinului costă mai puțini bani decât produsele similare de marcă, o percepție comună este că sunt de o calitate inferioară. Unul dintre motivele pentru care articolele de marcă sunt mai scumpe este costul comercializării acestor produse către public. Pentru majoritatea mărcilor de magazine, cheltuielile sunt mai mici pentru cercetare și dezvoltare, marketing și publicitate. Acest lucru le permite să transmită economiile către clienții lor. 

Consultaţi catalogul Kaufland și veți observa că produsele mărcii proprii din gama K-Classic sau K-Favorites sunt cele mai ieftine din ofertă.

Mărcile generice sau de magazin sunt, în general, alegeri mai bune mai bune ca preț, calitatea produselor fiind aceeași ca a celor de marcă.  Pe de altă parte, produsele de bază, cum ar fi zahărul, făina sau prosoapele de hârtie sunt adesea imposibil de distins atunci când eticheta este îndepărtată.

Mărcile de magazin și mărcile naționale sau de renume

De multe ori singura diferență dintre marca magazinului și mărcile majore este prețul și ambalajul. Dacă e să alegeți condimente, în esență, acestea sunt aceleași produse, indiferent dacă veți cumpăra marca de renume sau marca magazinului. Laptele marca magazinului este adesea chiar de la aceeași fabrică de lactate pe care o recunoașteți, dacă citiți numele producătorului pe etichetă.

Cu toate acestea, consumatorii încă se gândesc la mărcile de magazine ca fiind o calitate mai scăzută decât mărcile naționale.

O marcă națională este un produs proeminent sau consacrat, în timp ce o marcă privată sau o marcă de magazin este un produs exclusiv fabricat sau achiziționat pentru vânzare printr-un anumit furnizor. 

Comercianții vând de obicei o combinație de mărci naționale și produse cu etichetă privată pentru a profita de avantajele fiecăreia.

De cele mai multe ori mărfurile sunt de aceeași calitate și provin de la același producător,iar dvs. puteți economisi optând pentru marca magazinului respectiv.

Cu Tipli economisiți și mai mult

Tipli vă informează săptămânal, punându-vă la dispoziţie cataloagele magazinelor care practică prețuri mici și comercializează produse marca proprie.

Totodată, Tipli adună pentru dvs. cupoane de reducere și oferte aplicabile în magazinele partenere. Folosind coduri de reducere de la Tipli într-un magazin care oferă recompense, dvs. veți economisi considerabil la cumpărăturile online. Totodată, puteți primi bani înapoi din prețul achizițiilor pe anumite site-uri, pe care le vizitați prin Tipli.

Spre deosebire de reduceri, cashback-ul vă oferă posibilitatea să primiți bani înapoi, indiferent de promoțiile existente. Rambursarea unui anumit procent din valoarea mărfurilor cumpărate vă ajută să economisiți și mai mult.

Mai multe articole